Saturday, December 3, 2011

Pizza-ing & Karok..

Hari khamis hari tu, aku keluar dengan kesayangan-kesayangan aku.. Cun gak aku memang down sangat-sangat hari tu, so aku on je diorang bawak keluar.. At least ada jugak la benda yang boleh cheer up kan mood aku yang tengah down hari itu.. Kesayangan aku plan nak gi makan-makan dulu, so diorang suggest nak makan kat pizza sebab lama dah aku rasa kami tak menjejakkan kaki kat sana (ayat aku macam skema), dan memandangkan kesayangan-kesayangan aku tu dah terima gaji kan, maklom la, suma dah kerja, aku je yang still berhempas-pulas nak habiskan diploma aku ni, jadi, diorang la yang belanja aku, sayang korang!! Hihihi.. Forget about it! Dah sampai kat pizza tu, well, macam biasa, order la makanan kan, dan tidak dilupakan sesi fotografi.. Hihi.. =)


Antara makanan yang di order hari tu..^^
Ultimate 7 Cheesy Bites Pizza.. Seriously, pizza ni memang sedap.. Yummy!

Hawaiian Supreme Pizza.. Pizza ni pun not bad.. Kesayangan aku suka pizza ni..

Cheese-Baked Meatballs.. This is my favourite.. Yummy!

Makanan & Minuman yang lain lupa pulak nak snap.. 3 menu tu je yang sempat and ingat nak di snap.. Maklom la, semua lapar time tu.. Ingat nak isi perut je.. Hehe.. =)


Tengah tunggu makanan sampai.. =)

Me with kesayangan.. =)

Me with meatball.. Kesayangan aku cakap meatball ni made from human.. Gila kot kesayangan aku tu.. Hahaha..

Again with yummy meatball..


Lepas kekenyangan melantak pizza, kesayangan aku bawak pergi enjoy.. Karok! Yup, enjoy with karok.. Memang hobi masa lapang kami karok ni.. Dah sebati sangat dah kot karok ni ngan jiwa kita orang.. Hahaha.. Bajet suara sedap la tu! Tak kisah la suara sedap ke tak kan, asal diri sendiri enjoy.. Bukannya kacau orang pun.. =)


My Beloved Kesayangan.. Yayuuu!!

With another kesayangan.. =)

Myself..^^

Me again..

Again..

And again.. =)


Well, memang enjoy lah hari tu.. Dapat jugak bagi mood aku jadi ok sikit.. Tipu lah kan kalau aku cakap dah enjoy-enjoy macam tu mood masih tak ok kan?? Thanks kesayangan.. Sayang korang sangat-sangat!! Aku rasa tu je kot aku nak story.. =)


Ok la.. Bye!











2 comments:

  1. yuhuuuu sis...
    best eh,,jeles amek lok,,
    lamak da x mam sama ngn tak,,
    mek dah follow dirik tek,,,follow mek balit lak sis eh,, ^^,

    ReplyDelete
  2. hihihi.. ya la kn kak.. mek rindu ktk ba.. bla mok gak mek ctok?? dh mek follow tek sys.. :)

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers