Thursday, September 29, 2011

Buy 1 Free 3..=)

Apa yang buy 1 free 3?? Haa, ni aku nak cerita la ni.. Outfit aku ngan kawan-kawan aku pergi kelas hari ni macam pakai baju buy 1 free 3.. Hahahaha.. Takde la.. Susah la wey nak cari baju buy 1 free 3.. Actually, hari ni aku pakai baju koprat.. Setiap hari khamis, aku ngan classmate memang pakai baju koprat pegi kelas.. Kononnya nak formal sangat la.. Aku malas sebenarnya nak pakai baju koprat ni, tapi nak buat macam mana la kan, dah di suroh pakai macam tu, so, pakai je la.. Plus, dah beli mahal-mahal baju tu, takkan nak simpan je kan.. RM80 tau harga baju tu.. Macam mahal sangat pulak aku rasa.. Eh, mahal ke? Ke aku je yang rasa macam tu? Hehe.. Well, seperti yang anda tahu, haha, *ayat skema, aku ni pantang tengok kamera, jd, hari ni pun snap-snap jugak.. Hihi.. Snap-snap dengan baju buy 1 free 3.. Hihihi.. Ko ada baju camtu?? Takde kan.. Hahaha..


Mukadimah.. =) **psst! u, pinjam word u jap ok.. (kepada orang yang berkenaan)

 Ok, this is my outfit today.. Dua tiga hari dah melaram pergi kelas, hari ni simple jewww..


Kan aku dah cakap tadi, aku pakai baju buy 1 free 3.. Tengok, kawan aku ena ni pun pakai baju yang sama macam aku.. Hahahaha..

Emma & esha pun pakai gak.. =)

Kawan aku yang cute ni (Bonney) pun nak jugak interframe.. Nasib la kau cute, kalau tak, jangan harap la aku nak bagi kau interframe.. Wahahahahaha.. *ketawa jahat..

Us.. Hihi.. Buy 1 free 3..

Pose lagi sementara tunggu lecturer sampai..

Saka kat belakang aku tu.. Menyampah! Gambar blur.. Sorry.. Hihi..

Again.. =)



Then, lepas posing, lecturer sampai, masok kelas, dapat kertas exam balik.. Huhuhu.. Macam tidak je markah yang aku dapat.. Menyampah ok! Berapa aku dapat?? Hahahaha.. Mana boleh bagi tau.. Malu la.. Lepas kelas, sempat lagi aku pose dengan esha sementara tunggu emma & ena gi jumpa lecturer..


Aku & Esha.. *Thanks to Jamal sebab tolong ambik gambar.. =)





Ena ni, keluar je dari jumpa lecturer terus nak pose jugak..



Hug! Sayang emma! xoxo..

Hug again.. Sayang emma & esha.. Hihi..




Lepas tu, gi toilet pulak.. Hehehe.. Pose lam toilet lagi pastu.. Kat mana-mana pun aku ngan kawan-kawan aku ni dapat posing, asalkan ada kamera.. Kalau ada dslr kan best.. Oh! Dslr! Hehe..


 Ehem3.. Abaikan background kat belakang ok.. =)






Tu je la kot yang aku nak cerita.. Saje je nak menagada show-show kat korang baju buy 1 free 3 yang kononnya mahal sangat tu.. Hahaha.. Macam la pakai duit sendiri yang bayar.. Pakai duit bapak gak.. Mengada-ngada nak komplen mahal segala tu.. Menyampah aku.. 


Ok la.. Bye!


                                                                                                                        

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers