Friday, September 9, 2011

Jiwa Kacau Lagi.. =')

Ya Allah.. Bila lah aku nak baek dari jiwa kacau aku ni.. Penat la.. Shuh! Plisss la perasaan.. Stabil sikit boleh?? Jangan la macam ni wey.. Before ni kau ok je, dapat gak kau handle semua ni.. Kenapa sekarang tak?? Try la wey! Hmm.. Aku tak suka la perasaan ni.. Macam tak best.. Bukannya macam lagi, memang tak best pun.. Lepas aku baca status ni kat FB aku makin JK pulak..


*** He met her after a long break up..

He told her : Sorry, I've met a new one, I have a new girlfriend and another future.. How about your life??

She closed her eyes to hide her tears, remembered all the memories she shared with him, she remembered how she shared his pain before his happy moments and how she refused many other boys just to stay with him..

She kept the remains of her pride and collected her force, smile and said : Sorry Sir, but do i know you??


Aku pun tak tahu kenapa pulak aku boleh makin JK lepas baca post tu.. Ada kaitan ke? Tak kot.. Ntah la.. Tapi aku suka kot dengan cara perempuan tu.. Macam kuat je kan?? Aku nak jugak kuat macam tu.. Tapi rasanya tak dapat kot.. Hmm.. Takpe la.. Layan kan aje JK aku ni.. Bukan selalu pun.. Lama dh tak JK bagai ni.. So, sekali sekala takpe la kan?? Time2 JK ni la aku terfikir nak pergi karok la, keluar dengan kawan la, nak pergi shopping la, tapi kat sini macam tak best je nak keluar.. Takde tempat la nak hang out bagai tu.. Nak tunggu tempat ni maju ntah bila la agak nya.. Hmm, nak menagis pun  tak guna kan.. Tak baek la nangis2, tak cantik muka nanti.. (ayat nak sedapkan ati sendiri) Kadang2, aku terfikir gak, kenape aku masih ada rasa mcm ni.. Tak best la.. Buat bodoh je tak dapat ke?? Tolong la.. Life must go on la niesz.. Just move on la.. Tak dapat ke? Hmm.. Aku nak jugak rasa macam orang lain, happy dengan couple masing2.. Tapi hati aku ni tak terbukak lagi nak terima orang lain.. Nak couple, tapi takut.. Takut sakit lagi.. "Let's love like we've never been hurt before.. If you don't want to get hurt then don't fall in love" So, merujuk kepada word tu, aku ni masih takut, so, rasanya tak payah la aku nak mengada2 fall in love bagai tu dulu.. Nanti tak pasal2 aku frust menonggeng.. Ye dak?? Pastu sape yang nak tanggong?? Aku jugak kan?? Better aku habiskan diploma aku dulu.. Pastu baru fikir pasal couple2 ni.. Couple2 ni boleh fikir kemudian kan?? Tak mati pun kalau takde couple.. Aku ada family aku, ada kesayangan2 aku, ada kawan2 aku yang sayang and care pasal aku sekarang.. Thanx korang! Sayang korang ketat2 la! Aku tengah try terima apa yang terjadi dengan aku sekarang.. Ada hikmah kan semua ni.. Tak perlu la aku nak melatah bagai tak dapat nak teruskan hidup.. Tapi tu la kan, aku tak dapat nak elak rasa JK ni.. Aku try nak elak, tapi tak dapat jugak.. Biarlah.. Nanti lama2 ok la 2.. Macam before2 ni.. Kan?? BTW, jum la layan lagi ni..

Pokok by Hazama Feat. Meet Uncle Hussain
Aku rasa layan gak arr lagu ni.. Patut la adik lelaki aku suka lagu ni.. Selalu je dia bukak.. Best rupanya.. Memang layan la.. Muzik dia pun tak heavy sangat.. Best! =)

Tu je la, malas dah nak membebel ni.. Ok lah! Bye..



0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers