Thursday, September 8, 2011

Kejadian di Hari Raya & Born Day.. =)

Hari ni aku nak cerita sikit pasal kejadian2 dua tiga hari lepas.. Firstly, aku nak cerita pasal malam raya ke 7 hari tu.. Aku bukan nya pergi beraya rumah orang, aku pergi "karok" dengan kesayangan aku, zue.. Hihi.. Orang pergi beraya ziarah kawan2, aku dengan dia pulak layan JK (Jiwa Kacau) kat M-Box.. Baguskan?? Haha.. Actually, malam tu aku JK sangat.. Kawan aku tu pun sama gak, so, tetiba kami berdua rasa nak karok, plan last minit, pergi siap2 and terus pergi M-Box.. Selalunya aku pergi kat sana ramai2 dengan kesayangan2 aku yang lain, tapi malam tu, aku JK sangat plus, kawan2 aku pun banyak dah balik U masing2, so, aku pergi berdua je la dengan zue.. Sorry ek kesayangan2 yang lain, lain kali kita pergi ramai2 ek?? Hihi.. Walaupun dua2 JK malam tu, tapi sempat gak snap sini snap sana, memang tak sah la kalau tak bergambar, ye dak?? Tengok ni..............

1st, air mesti ada, kang tengah best2 melalak kering tekak senang la nak basahkan balik.. Cola menjadi pilihan kami.. =)

Dah start melalak ni..

Kawan aku yang mula melalak dulu..

Pastu turn aku pulak.. =)

Time ni aku dah mula layan perasaan JK aku tu.. =(

Ok, aku dah mula JK time ni.. Tengah nyanyi lagu "Aku Bukan Untukmu by Rossa" lagi, makin la aku JK.. Mahal weh air mata aku tu.. Hahaa..


Lepas tu, aku dengan kesayangan aku posing2 la sambil karok.. =)






\









Ni aku dah naik gila sikit, sampai meniarap macam tu.. Haha..

Dah habis karok, aku dengan zue balik, walaupun 2 jam karok, tapi masih tak puas gak, JK pun tak hilang.. Mana tak nya, lagu2 semua menyentuh jiwa dan raga.. Hahaha.. Kalau boleh nak karok lagi, tapi memandangkan jam pun dah lewat, so, kami berdua balik je la.. Memang have fun la malam tu, walaupun JK.. Hihi, anyway, thanx darl, coz ko sanggup teman aku melayan perasaan malam tu.. Aku sayang ko ketat2 la.. =)


The next day tu aku punya birthday.. Hihi.. 20 dah umur aku??? O.M.G!!!!! Tak suke! Tak suke! Takde dah nombor 1 kat depan! Tua pulak rasanya.. Hahaha.. Tapi, apa2 pun, hari tu aku keluar dating2 dengan kesayangan aku yang sorang lagi, nono.. Aku dengan dia pergi makan kat "Sushi King".. Dan seperti biasa, sambil makan sambil bergambar ok.. 

Konon ayu letewww.. Hihi..

Kesayangan : Nono.. 

Nono : Guava Juice &  Me : Orange Juice

Kicap2 sekalian.. 

Sesi makan pun bermula..






Sudah kenyang hati pun manyak senang.. Hihihi..

Ni je yang kami 2 mkn.. Aku tengah diet sekarang.. Tak boleh makan banyak2.. Hek3..

Aku hilangkan rasa tak best time birthday aku dengan keluar have fun with kesayangan aku ni.. Tak nak layan sangat perasaan aku yang masih JK tu.. Tapi, aku happy gak la sebab aku dapat 2 hadiah dari 2 orang yang hadir dalam hidup aku time ni.. Chewah! Aku dapat..............

Teddy bear from Mr.Pip Pop.. Hihi.. Tak sempat nak bukak plastik 2.. Thanx Mr.Pip Pop.. Cute teddy tu.. Saye suke la wak.. Macam tau2 je saye suke teddy bear.. =)

Then, satu lagi aku dapat........

Bunge.. Hihi.. Ni Inchek Myvi bagi.. My God! 1st time aku dapat bunga tau.. Ros putih, favourite aku lagi tu.. Dah la dia bagi kat depan orang ramai.. Malu pulak aku.. Terkejut pun ada.. Nasib aku takde lemah jantung, kalau tak memang la.. Hihi.. Anyway, thanx ye Inchek Myvi.. So sweet la wak.. Memang terkejut habis tau awak buat camtu.. Memang suprise la.. Tapi kan, saye tak tau la sampai bila bunga ni dapat hidup.. Hihi.. Kalau bunga ni mati sorry la ek.. Apa2 pun, makaseh ye wak.. =)


Aku rasakan, entri aku kali ni panjang sangat la pulak.. Tu pun aku dah cuba untuk minimise sebanyak mana yang boleh.. Banyak sangat idea malam ni.. Nanti ada pulak part yang aku blur sampai tak tau nak update apa.. Hihi.. Takpe la.. Bukan selalu kan.. Better aku stop, nanti makin panjang pulak cerita aku ni..

Ok la.. Bye!
































2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers