Sunday, September 18, 2011

Ramah-tamah Aidilfitri 2011.. =)

Tiap tahun poli tempat aku study ada buat ramah-tamah.. Poli mana?? Emm, aku study kat Politeknik Mukah Sarawak jewww.. Tak jaoh pun dari tempat asal aku.. Hihi.. Ramah-tamah tu malam tadi.. Aku pergi dengan kawan-kawan aku.. Pergi ramai-ramai kan best.. Mula-mula malas jugak nak pergi, tapi kawan aku tu cakap "makan free oi, rugi tak datang".. Hahaha.. So, aku pergi jugak la, plus aku masih nak rasa mode raya tu, kalu pergi event camtu for sure la mode raya tu datang balik.. Kan? Kan? Kan?


So, macam biasa, aku ni kalau tak bergambar tak sah, kalau ada dslr kan best.. *Berangan 68 saat jap.. Jadi, kawan-kawan pun ramai, tambahan pulak kawan aku pun gila bergambar macam orang tak pernah tengok kamera, hihi, so, terhasil lah gambar-gambar model tak bebayar yang perasan cantik, cute hensem dan sewaktu dengannya.. Hoho.. =)


*P/s : Banyak gambar yang red-eye.. Aku malas nak edit la.. Hihi..

Datang-datang terus bergambar.. =)
Dah nampak slim sikit ke tak?? Hek3.. Perasan! *Diet3.. Chaiyok!!


Makan time!!



Antara yang kelaparan malam tadi..

Me with my Girlfriends..

Me with my cute friend.. Cute kan kawan aku ni.. =)

Koleksi anak-anak ikan aku.. *kidding.. Kawan jeww.. =p
*Saiful..

*Safwan..

*Nabil..

*Jamal..

*Ridzuan..

*Ejal..

*Madi..

*Ignatius..

*Walter..

*Ehem, yang ni aku tak kenal.. Hihi.. Tapi aku dengan dia pose macam dah lama kenal pulak.. Tet!!

Aku rasa kan.. Macam aku banyak bergambar dengan lelaki kot dari perempuan kan? Hahaha.. Mesti korang cakap aku gatal kan? Lantak la.. Kawan je pun.. Bukannya aku buat benda tak senonoh pun dengan diorang.. Gambar je pun.. Kan? ^^y

Adegan-adegan yang lain..










 Suasana ramah-tamah.. Kat dewan poli je pun..




Lepas perut dah kenyang, selesai pose sana pose sini, dalam pukul 10 camtu kitorang balik la.. Takde benda pun nak di tunggu kalau balik lewat-lewat.. Kalau yang rajin nak karok-karok, yang rajin nak menyumbangkan suara, boleh la stay.. Karok lagu raya jeww.. On the way balik tu sempat lagi pose kejap.. Haha.. Tak puas letewww...

With Mr.Tiang.. *Hye mr.tiang! Leh kite kapel?? Hek3..

Aku tak tau ape motif malaysian boy 2 orang ni.. Aku snap je.. =)


Enjoy jugak la malam tadi.. Terasa raya semula walaupun jaoh dari family.. Sob3.. Hiihi.. Last la tahun ni sambut ramah-tamah kat poli.. Tahun depan tak sempat dah.. Abis semester bulan 6.. Tu pun kalau takde repeat paper.. Kalau ada, memang ada la muka aku tahun depan.. Tapi, mintak-mintak takde repeat la.. *Tu la, kalau tak nak repeat, belajar rajin-rajin.. Jangan nak bercinta je.. (Tetiba suara bapak aku muncol.. Hahaha) Mana ada aku bercinta, single lagi ni.. Hiihi.. Nak jugak cakap dia single kan? Macam la ada orang kesah! Hahaha.. Dah2.. Enough for this entry.. =)

Ok la.. Bye!





0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers