Monday, September 26, 2011

Pashmina & Kehidupan..

Pashmina & kehidupan?? Haha, macam pelik kan tajuk entry aku kali ni.. Lantak la, blog aku, so aku punya suka la nak letak tajuk apa pun kan?? BTW, hari ni aku pergi kelas pakai PASHMINA for the 1st time ok.. Hihi.. Saja nak cuba try test pakai pashmina.. Padan ke tak padan tu belakang kira.. So, hasil nya..






So, apa macam? Ok tak? =)


Panas la pakai pashmina ni.. Sebab pashmina ni tebal.. Tapi senang nak pakai.. Tak tau la kalau korang yang pakai.. Bagi aku memang senang nak style kan pashmina ni dari shawl.. Lepas tu pashmina ni tak selembut shawl, tu la senang.. Tapi satu je la yang tak best, panas! Hihihi.. Aku rasa macam ada yang dengki bila tengok aku berlebih sikit fesyen pergi kelas hari ni.. Aduhai perempuan, tak perlu la nak jeling-jeling, tak perlu la nak berbisik-bisik, tak perlu la nak cakap belakang, kalau kau jeles sangat ataupun kalau kau nak sangat pakai macam aku pakai, silakan lah, tak perlu nak dengki-dengki, kan senang.. Takde orang larang pun.. =)


Then, petang tadi, time kelas "Computer Architecture" yang best sangat-sangat tu, aku dengan kawan-kawan aku eskep gi tandas jap.. Sebab kelas tu best sangat, sampai tak sabar-sabar nak keluar kelas.. Wahahaha.. *ketawa jahat.. So, dah pergi tandas, macam biasa, take picture la kejap, wajib tu.. =)




esha & me..

esha & me again..

emma & esha..

us! =)

Then, dah puas bergambar, masuk balik kelas.. Lecturer membebel kata depan, aku dengan kawan-kawan aku membebel kat belakang.. Hahahaha.. Then, siap plan nak gi lepak pantai lepas kelas, kononnya nak release tension la.. Alasan je tu, takde pulak aku ni rasa tension sekarang.. Ok je, happy je.. Just nak lepaking-lepaking la.. So, habis je kelas terus gi sewa kereta then chow gi pantai.. Eh2, before tu, gi beli apa2 yang patut untuk di makan dulu.. Hihi.. Then, dah sampai pantai, as usual, take picture sangat la di wajibkan! Hehe..


esha & me..

ena & me..

emma & me..































***P/s : Aku mode alim keluar hari ni, pakai pashmina lagi tu.. Hek3.. *ketawa sopan + ayu.. =)

Banyak lagi kot gambar aku dengan kawan aku ni, tapi, line macam s*** la pulak malam ni, so mood nak upload jadi kureng, plus penat la.. Balik-balik je dari kelas terus keluar jalan.. Hihi.. Aku pun macam blur je nak update blog malam ni.. Penat tapi mengada-ngada nak update blog.. Hihi.. So, ni je la yang aku mampu nak update.. Dah blur sangat dah ni.. Eh2, sebelum tu, nak tanya kat korang, ok tak aku pakai pashmina? Padan tak? Hihi.. =)


Ok la.. Bye!  
                                                                                                                     

0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers