Monday, September 12, 2011

Cuba, try, test style shawl ala-ala Maria Elena..

Ehem3.. Sepatutnya aku buat assignment sekarang.. Tapi kan, otak aku tengah blur ni sebab tadi baru lepas exam.. So, aku punya otak ni tak mampu nak berfikir lagi.. Hihi.. Alasan kan?? Cakap je malas nak buat.. Tak payah nak panjang2 kan cerita.. Dah la assigment tu di bagi time sebelum cuti raya hari tu, and due date shud be last week, tapi biasa la student ni kalau tak tangguh kerja memang tak sah kan?? Nasib lecturer aku tu baik, hensem lagi tu, nasib la dah kawen kalau tak.......... Tettt!!! Hahaha.. Kidding.. Tak kuasa aku nak ngorat lecturer sendiri.. Btw, petang tadi aku layan youtube, aku tengok2 la tutorial pakai shawl bagai tu, then, aku terpikat pulak dengan satu tutorial ni, gaya ala-ala Maria Elena.. Siapa Maria Elena?? Alaaaa.... Blogger yang famous tu.. Tak kan tak kenal kot.. Hihi.. Aku suka tengok cara dia pakai shawl.. Cam best! Ni la tutorial yang aku tengok tu, tapi bukan Maria Elena la yang buat tutorial ni.. Budak nama Ain yang buat..


Best la style ni.. Suke aku.. Budak Ain ni pun cute gak.. Sweet je muke dia ni.. =)


Hihi.. Lepas tengok tutorial ni kan.. Aku teringin pulak nak try.. Mengada-ngada pulak aku petang tadi.. Then, aku try la.. Tapi aku tak pakai pashmina macam dalam tutorial tu, aku pakai shawl yang biase jewww.. Dan, hasilnya........................ (walaupun macam tak berapa nak jadi kot)

Macam tak berape nak jadi kn? Maybe aku tak pakai pashmina kot or aku yang tak pandai buat.. Hihi..

1st time try syle ni.. Hehe..

Again.. =)

Muka mengada! Macam la menjadi nak senyum2 camtu! Haha..

Muka berkerut sebab shawl macam tak jadi plus tengah fikir, padan tak aku pakai shawl macam tu.. Hek3..


Aku ni suka nak try macam2 cara pakai shawl tu, tapi ye la kan, muka aku ni bulat, tak semua style yang aku try padan dengan muka aku.. Sedih arr camni.. Haha.. Lepas aku layan tutorial2 shawl petang tadi, aku layan pulak satu lagu ni.. Ehem.. Inchek Myvi yang bagi.. Dia cakap tu luahan hati dia.. Ye la tu.. Luahan sangat la kan.. Aku iye kan saje.. Hihi..


Percaya Padaku by Ungu.. =)

Percaya kat awak ye?? Hihi.. Bukan tak nak caye wak.. Just hati ni tak nak terima orang baru lagi.. Susah la wak.. Susah untuk saye percaye dengan lelaki sekarang.. Maybe bukan masa nya lagi kot.. Dah try dah bukak hati ni, tapi ntah la, kunci hilang kot.. Tu la tak dapat nak bukak lagi.. Awak cari la kunci tu ek kalau dapat.. Pastikan kunci yang betul ye wak.. Apa2 pun, thanks wak sebab bagi lagu ni.. =)


Aku ni, kalau update blog memang la akan menyimpang sikit dari apa yang sepatutnya aku post.. Hihi.. Takpe, blog aku kan, sukati aku la nak menyimpang ke tak.. Ye dak?? Hihi.. Dah la.. Cukup takat ni.. =)

Ok lah.. Bye!






0 comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers